Sayfalar

Bu Blogda Ara

Tek Türkiye Final Videoları

15 Haziran 2012 Cuma

Maceracı Bilecik’te Tanıtım Filmi!

Maceracı Bilecik’te Tanıtım Filmi!

Maceracı Bilecik’te
 Resim

Yaklaşık 12 yıldır yollarda olan ”Maceracı” bu hafta da Bilecik’teydi. Maceracı Murat Yeni ve ekibi 30 Mayıs Çarşamba günü dün Bilecik’in kültürünü, doğal güzelliklerini, Bilecik’i Bilecik yapan değerleri merkez ve ilçeleri gezip, çekim yaparak anlattı. Osmaneli’nde tarihi maketler yapan ustayla, Pazaryeri Kınık’ta çömlekçileriyle, Bozüyük’te pazarcı esnafı ve halkla, Yeniköy’ de kiraz toplayanlarla yaptıkları programdan sonra Bilecik merkezde çekimlerine devam etti. Merkezde Şey Edebali’yi gezip, Pelitözü Göleti’nde Bilecik’in yemek kültürünü tanıttı.

7 kişilik Maceracı ekibi yine yollar da ve hız kesmeden maceralarına devam etti. ”MACERACI” nın bu Çarşamba günü çekimlerini yaptığı programı 15 Haziran 2012 Cuma günü saat 21.20′de Samanyolu Tv’de yayınlanacak. Murat Yeni ile yaptığımız röportajımızda Yeni; ”Bilecik’in bende çok farklı bir yeri var. Bilecik il olarak manevi değerlerinin yanında, sevdiren başka özellikleri de var. Selim abim benim canım abimdir, manevi abimdir, çok değer verdiğim abimdir. ” dediği Belediye Başkanı Selim Yağcı için ise; ”Onu ilk o gülen yüzüyle tanıdım. Gülerek geldi, bana sarıldı.

Allah razı olsun, bende onun elini öptüm. Öyle bir tanışmamız oldu. Sonrasında acayip sempatik geldi. Bildiğiniz gibi çok şeker. onu her gördüğümde sarılasım geliyor, kendisini abi gibi gördüm. O da kardeşine sahip çıktı.

Bu şekilde Bilecik hep gündemde kaldı Maceracı’da ve ben en özel anda gelmek istedim buraya ve sağ olsun isteğimi ifade ettiğim andan itibaren Sayın Başkanım hiç düşünmeden ”Burası senin memleketin. İstediğin gibi çekim yapabilirsin dedi ve biz buraya gedik. Başta sayın Başkanıma teşekkür etmek istiyorum. Tabi insanların, Bilecik halkının Maceracı’ya karşı özel bir ilgisi var. Allah razı olsun Türkiye’nin genelinde de bu teveccüh var, bizim oğlan diyorlar. Tabi ben Bilecik’e farklı vesilelerle de geldim. Osmaneli’nde kaç sene karpuz festival yapılmıştı. Oraya gelmiştim, rahmetli başkanın döneminde. ” dedi.

Ayrıca ekran başındaki izleyicilerine de uyarılarda bulunmayı ihmal etmeyen ”Maceracı” Filmlerdeki senaryolarla, dizi programlarıyla Tarihi veya kendi kültürlerimizin yanlış tanıtıldığını, Çocukların izlememesi gereken görüntülerin arttığını bu sebeple bilinçli izleyiciler olma yönünde uyarıda bulundu. Bilecik Merkezde görüntü aldıktan sonra Şeyh Edebali’ye giderek tadilat nedeniyle dışarıdan görüntü alarak, Pelitözü göletine gittiler. Pelitözü Göletinde Balık tutan, piknik yapanlarla sohbet görüntüleri ve Kıl çadırın içinde Bilecik’e ait yöresel yemeklerimiz ekranlar karşısında tanıtılacak.

Sunucusu Murat Yeni, Yapımcı ve Yönetmen Mustafa Gözüm, Görüntü Yönetmeni Sait Küçükşahin, Kurgu Yönetmeni Fatma Tanrıöver, Prodüksiyon Amiri Mehmet Eren, Kurgu Mustafa Başkaya ve Ulaştırma Sedat Ofluoğlu’ndan oluşan 7 kişilik ”Maceracı” ve ekibinin çekimlerinden kareler ve daha fazlası için http://www.sakaryagazete.com adresinden takip edebilirsiniz.

Maceracı Bilecik

Paylaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

http://www.samanyolufanlari.com/index.php